16 – 19 жовтня 2019 в Києві, в МВЦ на Лівобережній відбулась найважливіша інтер’єрна подія року – виставка меблів, освітлення, декору та домашнього текстилю Design Living Tendency.
Організатор виставки – Київський міжнародний контрактовий ярмарок, що розвиває виставкову платформу для бізнесу з 1994 р. та має високе визнання Всесвітньої виставкової асоціації (UFI).
На відміну від весняної виставки КІФФ (Київський міжнародний меблевий форум), яка дійсно є суто меблевим заходом, осіння виставка Design Living Tendency більш глобальна за охопленням. Це майданчик, де представляються комплексні інтер’єрні рішення. Для цього на виставці показані не тільки меблі, а й домашній текстиль (єдина професійна експозиція інтер’єрного текстилю в Україні), декор вікна, світло, а цільова аудиторія відвідувачів – архітектори та дизайнери.
«В цьому році виставка займала площу 15 тис. кв. м. Це 2 виставкові павільони, більше 300 брендів. Перший павільон представляв експозицію меблів, освітлення, декору, інтер’єру, другий був повністю присвячений домашньому текстилю та декору вікна. Зрештою, ми досягнули своєї мети – показати дизайнерам і архітекторам новинки інтер’єрного ринку, познайомити виробників із архітекторами та дизайнерами, які потребують коллаборації із фабриками для реалізації своїх проектів».
Яна Чернявська, директор інтер’єрної виставки Design Living Tendency
Виставка показала актуальний зріз ринку та продемонструвала якісне та кількісне зростання:
На виставці було представлено чимало цікавих рішень із царини меблевих технологій, технічних новацій, інтегрованих в інтер’єр, а також відомих дизайнерських проектів. Все це ще раз доводить – український дизайн вартий того, щоб посісти гідне місце в царині світового предметного та інтер’єрного дизайну.
Так, наприклад, великий інтерес у відвідувачів викликали офісні трансформери Module Pro та офісна капсула від Comfort Zone, стильний мінімалізм спальні та вітальні від Zegen, екологічні меблі від Work Wood та Ywood, десятки нових моделей світильників та світлових систем від брендів Mantra, Kolarz, PikArt, TK Lighting, Maytony, Chops, Artem Ronsky, Nowodvorski, Jung та ін.; сонцезахисні системи від Sunny, американська класика Ashley від ТМ Шляхетні меблі, багатофункціональні крісла від Comfort Place, екологічні гойдалки від Infancy, багатство варіантів меблювання для готелів, ресторанів та кафе від Sandalyeci та Tivoli, лофт із використанням зістареного дерева від Solovero та ін.
Хороший зворотній зв’язок від клієнтів та результативність виставки констатували також і учасники:
«Для нас це 6 чи 7 виставка. Як для досвічених учасників, вона цікава, в першу чергу, тим, що показує оптимізм ділового середовища. Всі шукають нових рішень, нових шляхів для розвитку. А ми їм допомагаємо, показуємо нові ідеї, щоб рухатись спільно в одному напрямку».
Сергій Доценко, офіційний представник FGV в Україні
«Ми представили новий асортимент маркіз, автоматику. Зараз компанія дуже потужно розвивається у напрямку зовнішнього сонцезахисту. Виставка для нас – інформаційний захід, в першу чергу, для дилерів. Адже ми працюємо по всій Україні. Далеко не всі дилери мають можливість відвідати наш шоурум. Виставка дає можливість показати новинки, зустрітись зі старими друзями, поспілкуватись, навіть здивувати».
Сергій Бєліков, керівник напрямку автоматики ТМ Sunny
«Такі події, як виставка, суттєво розширюють кругозір. До нас прийшли багато клієнтів, із якими ми «освіжили» наше знайомство. Були й люди, які давно хотіли із нами познайомитись, але сприятливий момент виник саме зараз. І, звісно, ми отримали нових клієнтів».
Сергій Костенко, керівник компанії Interior Fabrics
«Це друга виставка, в якій ми приймаємо участь. На весняній виставці ми представляли лише одне крісло, на цей раз наш стенд трошки «виріс». Навесні ми плануємо знову «розширитись» ліжками, комодами та деякими моделями спальної групи. Виставка динамічна, наших безпосередніх меблевих конкурентів менше, тому іноді навіть не встигаємо спілкуватись із відвідувачами стенду удвох із колегою. Певно, що наступного разу потрібно буде брати ще кількох помічників. До нас завітали багато представників салонів, із якими ми вже підписуємо договори – вони стануть нашими дилерами»
Віталій Ярославцев, керівник меблевої фабрики Arbre
«Наша компанія приймає участь у виставках не тільки в Україні – ми активно розвиваємось, тому активно виходимо закордон. Враження від виставки дуже позитивні. Дуже багато людей, дуже багато нових клієнтів, дуже багато дизайнерів. Видно, що відкривається багато салонів. Це дуже добра динаміка».
Олена Талапа, генеральний директор The Best by T-Style
Чимало проектів на виставці були реалізовані вперше:
Стенд мережі торгівельних центрів Епіцентр К (Центр меблів від Епіцентр). На стенді були представлені сучасні доступні меблі в трендовій для сезону кольоровій палітрі. Події передувала масштабна спільна рекламна кампанія, що стала цікавим досвідом як для Епіцентру, так і для виставки.
«Центр Меблів розвиває роздрібні продажі всіх меблів, починаючи від житлових кімнат до кухонь. Цьогоріч ми разом із виставкою Design Living Tendency прийняли рішення співпрацювати. В результаті ми змогли представити частинку меблевого центру на виставці. Ми вперше вийшли за рамки Епіцентру, вперше принесли сюди всю свою айдентику і маємо дуже гарний результат».
Олександр Лук’янченко, керівник меблевого департаменту компанії Епіцентр К
Текстильна тренд-зона – TEXTILE TREND ZONE, де вперше в Україні модні кольори, принти, фактури, аксесуари були представлені не поза контекстом, а інтегрованими у ключові теми сезону – гра, втеча від реальності, автономія, манливий оазис, ностальгія, а також окремий напрямок smart. На текстильній тренд-зоні організаторам вдалося показати, як дані теми можна обіграти в інтер’єрі – за допомогою тканин, аксесуарів, домашнього текстилю.
Організатори: Текстильний клуб Textile Hub, Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок
Учасники: Eustergerling Interieur, Couture Décor (Christian Lacroix, Creation Baumann, Designers Guild), Interior Fabrics, Plush.
«Цілі павільони, оформлені з концептуальним креативом та месседжами, що втілюють основні теми сезону – це звичайна практика на провідних світових текстильних виставках. Основні теми ми запозичили із франкфуртської Heim Textile – але й в українському текстильному середовищі вони вже побутували і були сприйняті досить органічно. Це перший досвід, і появу текстильної тренд-зони на виставці я вважаю нашою спільною великою перемогою»
Ірина Сосницька, засновниця Textile Hub
«Відвідувачі, що підходили до тренд-зони, говорили, що це найгарніший та найяскравіший стенд. Особливо ті, що бувають на міжнародних виставках. Вони розуміють природу та важливість тренд-зони. Всі ці теми – це те, що сьогодні найбільше хвилює людство».
Ольга Штокало, офіційний представник Eustergerling Interieur в Україні
«Без сумніву, тренди можуть і відрізнятися. В даному випадку ми дійсно повторили теми, які були підняті у Франкфурті. Якісь із них нам ближчі, якісь – трохи віддалені. Як мені здалось, така тема, як втеча від реальності з її металізованими тканинами в Україні ще мало застосовуються – є в людей певний острах. А от класика чи арт-деко непогано пасують до смаку українського споживача. Автономія теж – в Україні люди тягнуться до природи. Дуже хочеться, щоб люди взагалі розуміли важливість текстиля в домі, адже саме він створює затишок. Звісно, бути трендсеттером – це інвестиції в майбутнє, додаткове навантаження. Але мене мотивує прогрес. Не так цікаво перебувати у стабільності, як щось розвивати. І я розумію, що потенціал в Україні для цього величезний»
Аліна Кішинець, власниця компанії Couture Décor
II Всеукраїнський Текстильний Форум Design Textile Forum – проект відбувся вже вдруге, однак вперше – в рамках виставки. Конференція зібрала кілька сотень учасників. Всі вони – власники та співробітники салонів текстилю, дизайнери-декоратори, не тільки отримали корисні знання на форумі, але і нові контакти на виставці, познайомились із текстильними трендами та продуктовими новинками, представленими на експозиції Home & Interior Textile. Тематично Форум охопив 3 такі глобальні теми, як текстильні тренди та тенденції, ефективне партнерство і HoReCa, репутація та продажі. В рамках заходу відбулась також жвава панельна дискусія на тему продуктивної співпраці між дизайнерами інтер’єру та декораторами і салонами текстилю, учасниками якої стали архітектори та дизайнери Олена Фатеєва, Олександр Смага, Валерій Сухіцький, Вікторія Таран, Вікторія Бурбига та ін.
Організатори: Текстильний клуб Textile Hub, Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок.
«Всі три дні форуму у нас був заповнений зал, і я бачу, що ті теми, які ми підібрали, повністю потрапляють у «болі» аудиторії. Це значить, що власники, які прийшли, отримали відповіді на свої питання. Ми проводимо форум вдруге, і бачимо, що наші постійні клієнти, які прийшли сюди, потоваришували, знайшли нові контакти із новими цікавими постачальниками, і для нас це показник того, що ми дійсно допомагаємо розбудовувати бізнес”
Іванна Євсеєва, бізнес-тренер, засновниця Auspex Academy
Підтримка якісного українського дизайну та виробника – це місія виставки Design Living Tendency, тому в рамках експозиції було реалізовано кілька концептуальних проектів, що вже стали традиційними.
Театр сучасного дизайну – інсталяція виробів 12 українських предметних та інтер’єрних дизайнерів та студій. Оскільки цьогорічний Театр дизайну проходив під темою «Шлях ідей», то кожен із учасників зробив акцент не стільки на предметі, скільки на ідеях та інсайтах, що привели до його створення. Кожен із дизайнерів показав, чим він надихався, який месседж хотів донести до аудиторії та які символи закладав у ідею. В інсталяції взяли участь українські дизайнери – Іванка Бородіна, Михайло Саморіз, Давид Бережняк, Діана Кулик, Наталя Філоненко, Валерій Кузнєцов (вони показали вироби, які нещодавно представляли на Maison & Objet та Paris Design Week), Вікторія Волосевич, Інна Зіміна, Денис Соколов, Анна Манако, Меблева майстерня Кассоне, Гія Міміношвілі та проект ONE PATTERN.
Організатори: Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок, Prima Interior.
Партнери: Меблева майстерня Кассоне, ReQuiet.
Автори концепту: ONE PATTERN (Vozianov & Manako Design)
«Кожного року мій День народження припадає на виставку. І я дуже рада, що мій новий рік співпадає із народженням нових ідей, які всі ми створюємо на Театрі дизайну»
Ірина Прима, організатор Театру сучасного дизайну, головний редактор журналу Prima Interior
«Я завжди радий, коли хтось береться за подібні проекти. Тут закладено цікаву ідею – показати шлях, як створювався продукт, крок за кроком. Як у нас (звукова панель Барбалета) – спочатку був звук, потім звук поєднався із текстурами звукоізолюючої панелі, текстурами крила метелика – у чомусь вони співпадають… І це повело нас до біонічних форм – око комахи, крило метелика – і ось так ми отримали нашу Барбалету. У кожного предмета свій шлях, він достатньо цікавий, і головне – щоб дизайнери розуміли, що вони роблять, і могли чітко про це розповісти»
Валерій Кузнєцов, студія Decorkuznetsov, учасник Театру дизайну
«Нас запросили стати кураторами проекту Театру дизайну після того, як ми реалізували проект на стику фешн та предметного дизайну для Міланського тижня дизайну. Ми відібрали 12 українських предметних дизайнерів. Але нам хотілось показати не тільки самі предмети, але й шлях, який привів їх до створення цих предметів – так виник концепт «Шлях ідей». Ми попросили учасників супроводити кожен предмет малюнками, фото, ескізами, з описом того, як він створювався, яка була ідея, який був шлях. І це, як ми вважаємо, найцікавіше. Я думаю, що відвідати Театр було цікаво як досвіченим, так і молодим дизайнерам – і не тільки. Так як всі речі інтер’єрні, то всім, кого цікавить інтер’єр, хто уважно до нього ставиться, також було не менш корисно»
Федор Возіанов, VOZIANOV, ONE PATTERN, куратор Театру дизайну
«Я предметний дизайнер, що працює на території 2 країн – України та Італії. Досвід обох країн я втілюю у своїх проектах. Концепт Театру – це історія про шлях, який проходить ідея, і не тільки ідея, але й автор. Це трансформація, яка відбувається із нами, коли ми проектуємо. Мета – чесно розповісти свою історію. Чому важливо це робити? У кожної ідеї є свій початок, розвиток, свої етапи. Ми починаємо з образу. Шукаємо ідеї, натхнення. Стилізуємо, шукаємо форму, потім створюємо проект, і тільки потім – продукт. Але це лише один із варіантів. У цьому і сила нашого проекту – ми об’єднуємо всіх. Але у кожного учасника є можливість розказати власну історію»
Анна Манако, Manako Design, куратор Театру дизайну
Зона експортних пропозицій та Експортна конференція «Export UA: меблевий фокус».
Експорт сьогодні є одним із ключових інтересів українського виробника, і організатори виставки завжди приділяють велику увагу організації навчальних та інформаційних заходів для експортерів, організовують приїзд міжнародних баєрів на виставку та розвивають спеціальні баєрські програми по відвідуванню міжнародних виставок. На Зоні експортних пропозицій були представлені зразки експортної продукції від українських виробників, а під час Експортної конференції спікери розповідали учасникам про успішні кейси виходу українських компаній на міжнародні ринки, ділились секретами експортної логістики, митного оформлення, розповідали про програми державної підтримки експорту.
Організатори: European Furniture Cluster in Ukraine, Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок.
«Ми створили ці заходи, щоб донести до виробників важливість виходу на експорт, і надаємо практичні рекомендації, які є шляхи виходу, з яким продуктом та як уникнути помилок»
Любов Сукненко, засновниця European Furniture Cluster in Ukraine
Конкурс предметного дизайну для масс-маркету MMOD – 19 жовтня урочисто добіг фіналу конкурс, оголошений більше року назад. Метою конкурсу було створення дизайнерських виробів для широкого кола споживачів, що не тільки відрізнялись би ергономічністю, функціональністю та оптимальним співвідношенням ціна/якість, але й після проходження повного виробничого циклу могли б бути запущені в серійне виробництво та продаж у рітейл-мережах. З огляду на результати конкурсу, можна сміливо стверджувати, що перемогло майбутнє, а точніше – тема дитинства. Перше місце дісталось дизайнеру Марії Борисовій з її ліжком-конструктором Nest, друге – Інні Зіміній (дитяче ліжко Dream), третє – Стефану Бренну одразу із двома виробами – кріслом і світильником. Переможці отримали сертифікати на грошові премії, а в майбутньому з ними буде укладено ліцензійні договори, що дають право на отримання роялті від кожної проданої одиниці. Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок відзначив переможця, Марію Борисову, особливим призом – їй вручили сертифікат на виставковий стенд на майбутній виставці KIFF 2020.
Організатори: МебельОк, Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок.
«Шановне широке коло споживачів, зустрічай 15 нових предметів меблів та освітлення, яких ще не бачив світ! Оригінальні, функціональні, гарні та доступні за ціною. Тому що над створенням кожного працювали креативні дизайнери, експерти з постачання правильних матеріалів, професіонали-виробники, і тепер працюватимуть знавці своєї справи – рітейлери! Ми щиро дякуємо всім, хто підтримав ініціативу, хто довірив свої ідеї, хто допоміг матеріально, і хто буде в подальшому просувати дизайнерські предмети в масс-маркеті!»
Оксана Донська, організатор конкурсу, співвласник МебельОк
Всі 4 дні виставки практично без перерви працював лекторій Театру сучасного дизайну, де виступили із лекціями та майстер-класами топові зарубіжні дизайнери, архітектори та виробники: Нікола Джібертіні (Італія, GG Architetti), Фабіо Пеше (Італія, LaDiva), Сольмаз Фуляді (Україна-Іран, Persian Primavera), Дамір Усенов та Артем Соколов (Казахстан, Lenz Architects), Бартош Крефт (Sergio Ferrari, Італія), Валерія Сабер (Польща, Primavera). З таким же інтересом аудиторія слухала своїх давніх улюбленців, відомих українських дизайнерів та архітекторів Олену Фатеєву, Ольгу Терефеєву, Ксенію Латій, Олексія Кольорового, Інну Зіміну, Олену Боженко, Анну Кловак, Анну Манако, Федора Возіанова, Христину Ставську та ін.
«Завжди приємно бувати у вас. З одного боку, ринок схожий із нашою країною, нам є, чому повчитись, і чому повчити вас. Для обміну досвідом це прекрасна можливість. Виставка якісна. У нас теж є подібна виставка – KazBuild, але відмінність між ними є. В Україні більше проявляються сучасні тенденції, тоді як у нас люди більше звикли до неокласики. В Україні ж люди люблять мінімалізм, лофт. У нас уже заплановані зустрічі із партнерами з України, тому що зв’язок між нашими середовищами, насправді, дуже сильно відчувається. Думаю, що наступним етапом розвитку будуть кілька успішних реалізованих проектів тут»
Дамір Усенов, Артем Соколов, архітектори, Казахстан, Lenz Architects
«Я приїхав з Італії. У нас також проходить одна із найбільших меблевих виставок – в Мілані. Деякі компанії, представлені тут, приймають участь також і у нас. Ваша українська виставка важлива і для нас, архітекторів із Західної Європи. І з того, що я тут побачив, можу сказати, що це також важливий захід для України – зібрати всі компанії, що працюють у цьому сегменті, тут, на одному майданчику. Мені дуже сподобалось те, що я побачив»
Нікола Джібертіні, архітектор, Італія, GG Architetti
«Мій виступ тривав 1 годину 20 хвилин. На самому початку було близько 50 людей, і за час презентації кількість людей тільки збільшувалась. Тому, я сподіваюсь, що все пройшло добре і аудиторії сподобалось те, що я хотів донести. В Україні я вже втретє, і виставка мені надзвичайно сподобалась»
Фабіо Пеше, дизайнер, Італія, LaDiva
Організатори виставки – Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок в особі президента, Володимира Іванова та директора меблевих та інтер’єрних виставок Яни Чернявської, а також всієї команди проекту дякують партнерам за підтримку та активну суспільну позицію, спрямовану на розвиток українського національного виробника та збільшення впізнаваності українського дизайну у світі.
Партнери експозиції та програми:
Prima Interior |
Медіа-партнери:
Мебельное дело |